Blog / Μόδα

Οι ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου έλαμψαν στην τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο μαγευτικό Αρχαιολογικό Χώρο της Ολυμπίας, η αφή της Ολυμπιακής Φλόγας σημαίνοντας το εναρκτήριο λάκτισμα για τους πολυαναμενόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 που θα πραγματοποιηθούν στο Παρίσι. Η τελετή της αφής πραγματοποιήθηκε με μεγάλη συγκίνηση και υπερηφάνεια ενώ τα φώτα της δημοσιότητας έκλεψαν οι νέες, μοναδικής ομορφιάς και καλαισθησίας ενδυμασίες για την Πρωθιέρεια και τις Ιέρειες που σχεδίασε η διεθνώς καταξιωμένη Ελληνίδα σχεδιάστρια μόδας, Μαίρη Κατράντζου.

credit: Κατερίνα Κατώπη @katerinakatopis

Ασπρόμαυρες, γεμάτες ελληνικότητα, πλαστικότητα και λαμπρότητα, οι ενδυμασίες της φώτισαν με ιδιαίτερο τρόπο τη φετινή τελετή. Η Κατράντζου, η οποία έχει αφήσει το στίγμα της στη διεθνή μόδα χάρη στην τεχνοτροπία της και τις ποκίλλες αναφορές της στην Ελληνική κουλτούρα, κατάφερε και ενσωμάτωσε με μοναδικό τρόπο τον ιωνικό και δωρικό κίονα στα σχέδιά της, φέρνοντας παράλληλα και μια μοντέρνα νότα σαν αυτήν που πρεσβεύει η γαλλική πρωτεύουσα της μόδας που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε 99 μέρες από σήμερα. 

credit: Κατερίνα Κατώπη @katerinakatopis

Μέσα στον επιβλητικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας και χάρη στην κινησιολογία της τελετής, οι ενδυμασίες ανέδειξαν σε όλο τους το μεγαλείο την υπέροχη ισορροπία μεταξύ ιστορικότητας και μοντερνισμού που χάρισε η σχεδιάστρια μόδας στις δημιουργίες της. Εμπνευσμένη από τους κίονες των ναών της αρχαϊκής και κλασικής περιόδου, δημιούργησε ένα τολμηρό ασπρόμαυρο-γκρι print από πολλές κάθετες ραβδώσεις και τα στοιχεία που έφεραν οι κίονες του ιωνικού και δωρικού ρυθμού. Προσωπικά, με ξετρέλανε η ιδέα της να μην φτιάξει όλες τις ενδυμασίες ακριβώς ίδιες αλλά να μοιράσει τις ενδυμασίες έτσι ώστε άλλες έφεραν τις γνωστές έλικες και τον εχίνο του ιωνικού ρυθμού και άλλες χαρακτηρίζονταν από την απλότητα και λιτότητα του δωρικού. Και όπως με σοφία σχεδιάστηκαν οι  αρχαϊκοί και κυρίως κλασικοί ναοί, με τις οπτικές εκλεπτύνσεις– ένα σύνολο δηλαδή αφανών αποκλίσεων από τη γεωμετρική συμμετρία και κανονικότητα που είχαν σκοπό να προσδώσουν στα άψυχα κτήρια έναν παλμό ζωής- έτσι και η Κατράντζου με μεράκι και σοφία σχεδίασε τις ραβδώσεις με τέτοιο τρόπο που χάρησαν στο ένδυμα πνοή και ζωηράδα. Το δε ανεπαισθητο αεράκι που φύσηξε με τη βοήθεια του Θεού Απόλλωνα και Δία μετά την προσευχή της Πρωθιέρειας την ώρα της αφής, έκανε τα ενδύματα ακόμα πιο συναρπαστικά!

credit: Κατερίνα Κατώπη @katerinakatopis

Άλλωστε, η Κατράντζου, που πρόσφατα ανέλαβε τη θέση της νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας δερμάτινων ειδών του οίκου Bulgari, από τα πρώτα βήματα της στέφθηκε από τη Vogue ως «The Queen of Print». Τα δε ρούχα της έχουν φορέσει διάσημες προσωπικότητες όπως η Michelle Obama, η Naomi Campbell,  η Jane Fonda, η  Cate Blanchett και η BeyonceΈχει σχεδιάσει επίσης κοστούμια για την όπερα της Νέας Υόρκης, των Παρισίων, την Εθνική Λυρική σκηνή και τα ρούχα της έχουν εκτεθεί στο Metropolitan Museum of Art  στη Νέα Υόρκη. Στις συνεργασίες της περιλαμβάνονται  οι capsule collections με Swarovski, Longchamp, Moncler, Topshop, Cowshed και Adidas Originals.

Ανυπομονούμε πλέον για την τελετή παράδοσης της φλόγας στην πόλη των Παρισίων σε λίγες μέρες  στο Καλλιμάρμαρο, για να απολαύσουμε από κοντά πλέον τις δημιουργίες της Κατράντζου.

Με υφασμάτινους χαιρετισμούς,

Ελευθερία χχ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *